Veelgestelde vragen

Als je al klant bij ons bent, stuur dan een mail met uw postcode of vul het contactformulier in met uw klantnummer en e-mailadres. Je ontvangt van ons een e-mail met je inloggegevens.

Ben je nog geen klant? Stuur dan mail met je KvK-nummer en contactgegevens. Zodra wij een klantnummer voor je hebben aangemaakt, ontvang je een e-mail met uw inloggegevens.


De webshop van Selecta Nederland is exclusief voor zakelijke klanten. Om die reden is registratie alleen mogelijk voor klanten ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Om je bedrijfsgegevens te wijzigen kun je contact opnemen met onze afdeling Client Experience Center  via 078-6544544.
Om uw e-mailadres te wijzigen kun je ons een mail sturen. Geef hierin aan wat je klantnummer is, het oude e-mailadres en het nieuwe e-mailadres. Wij zullen je gegevens aanpassen.
Als je ingelogd bent ga je rechtsboven naar het poppetje. Klik hier op “mijn account>mijn orders”.

Als je ingelogd ben ga je rechtsboven naar het rode poppetje. Klik hier op “mijn account>mijn orders”. Selecteer de juiste bestelling via “bekijk details” en klik op “opnieuw bestellen”. In het winkelmandje kun je de bestelling aanpassen.


Laat ons je bestelling onthouden voor de volgende keer! Volg de volgende stappen om je bestelling op te slaan:
1. Zet alle producten die je wilt bestellen in het winkelmandje
2. Klikt op "opslaan als bestellijst"
3. Geef je lijst een naam en sla dit op
4. Je lijst is opgeslagen en terug te vinden onder "mijn account".
5. Bij een volgende bestelling zoek je de lijst op onder "mijn account"
6. Selecteer je bestellijst en plaats deze in je winkelmandje
7. Pas hoeveelheden aan, voeg producten toe of verwijder deze
8. Rond je bestelling af.
Bestellingen die voor 11.30 uur geplaatst zijn worden met DHL binnen 2 werkdagen bij geleverd. Ontvangen wij de bestelling na 11.30 uur, dan wordt de bestelling binnen 3 werkdagen geleverd.

Leveren wij de producten met onze eigen vrachtwagen, dan hebben wij een vaste afleverdag bij jou in de regio.
Onze vrachtwagen levert op vaste dagen door heel Nederland. Zie onderstaand overzicht wanneer wij bij jou in de buurt zijn.

LeverdagRegioMinimale besteldag
MaandagNoord-Oost NederlandVoor  woensdag besteld is volgende maandag in huis
DinsdagDordrecht, Den Haag, Leiden, GorinchemVoor donderdag besteld is volgende dinsdag in huis
WoensdagLimburg - Oost-BrabantVoor vrijdag besteld is volgende woensdag in huis
DonderdagNoord-West Nederland, Utrecht, WageningenVoor maandag besteld is donderdag dezelfde week in huis
VrijdagRotterdam, Breda, ZeelandVoor dinsdag besteld is vrijdag dezelfde week in huis
Toch iets vergeten of verkeerd besteld? Neem dan contact op met de afdeling Client Experience Center via 078 - 654 4544. Wij kunnen je bestelling dan nog aanpassen.
Is je bestelling geleverd, maar zijn er producten beschadigd of is de bestelling niet compleet. Neem dan contact op met onze afdeling Client Experience Center via 078 - 654 4544. Wij zoeken graag met jou naar een passende oplossing.
Indien er producten zijn geleverd die je niet hebt besteld of die niet aan de voorwaarden voldoen, heeft Selecta Nederland de keuze de desbetreffende producten tegen retournering te vervangen door nieuwe producten, te repareren (indien van toepassing) of de factuurwaarde van het product te crediteren. Het retourmelden van producten kan tot 3 maanden na ontvangst van de producten. Voor het retouren van producten neem je contact op met onze afdeling Client Experience Center (078 - 654 4544). Tussen levering en retourname heb je de plicht om zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Selecta Nederland draagt zorg voor de retournering van de producten.
Selecta Nederland bied je de mogelijkheid om webshop-bestellingen met betaling op rekening te plaatsen. Je ontvangt 1 werkdag na levering van je bestellingen de bijbehorende factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen vanaf de factuurdatum.
Selecta Nederland heeft geen particuliere webshop.
Vanaf 20 April 2023 zal € 5,- verzendkosten in rekening gebracht worden op bestellingen met een waarde hoger dan € 200,- en € 17,50 verzendkosten bij bestellingen lager dan € 200,- (bedragen zijn excl. btw)

Op eventuele nalevering van producten zullen geen verzendkosten worden berekend. Zijn er (contractuele) afspraken gemaakt om geen verzendkosten te rekenen, dan verandert er voor u niets.
Korting op de producten wordt berekend zodra het product in het winkelmandje staat. Plaats dus eerst het product in het winkelmandje om te zien hoeveel korting je krijgt.
Per 1 januari 2023 brengen wij afvalbeheersbijdrage in rekening.

Meer informatie over de Afvalbeheersbijdrage en uw aangifte is te vinden op de website van het Afvalfonds verpakkingen klik op bijgaande link: Afvalbeheersbijdrage.

Of neem contact op met uw Client Solution Specialist van Selecta Netherlands.
Aan het laden
Aan het laden