Veelgestelde vragen

Tijdens de Kerstdagen hebben wij aangepaste leverdagen. De vrachtwagen rijdt niet tussen 25 december en 1 januari. PostNl leveringen worden wel uitgestuurd op 27, 28 en 31 december. In onderstaand schema staat wanneer de vrachtwagen bestellingen aflevert.
Image title
Ons kantoor is gesloten op de volgende dagen:

  • 1e Kerstdag
  • 2e Kerstdag
  • Nieuwjaarsdag

Als je al klant bij ons bent, stuur dan een mail of vul het contactformulier in met uw klantnummer en e-mailadres. Je ontvangt van ons een e-mail met je inloggegevens.

Ben je nog geen klant? Stuur dan mail met je KvK-nummer en contactgegevens. Zodra wij een klantnummer voor je hebben aangemaakt, ontvang je een e-mail met uw inloggegevens.


De webshop van Pelican Rouge is exclusief voor zakelijke klanten. Om die reden is registratie alleen mogelijk voor klanten ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Om je bedrijfsgegevens te wijzigen kun je contact opnemen met onze klantenservice op 078-6544533.
Om uw e-mailadres te wijzigen kun je ons een mail sturen. Geef hierin aan wat je klantnummer is, het oude e-mailadres en het nieuwe e-mailadres. Wij zullen je gegevens aanpassen.
Als je ingelogd bent ga je rechtsboven naar het rode poppetje. Klik hier op “mijn account>mijn orders”.

Als je ingelogd ben ga je rechtsboven naar het rode poppetje. Klik hier op “mijn account>mijn orders”. Selecteer de juiste bestelling via “bekijk details” en klik op “opnieuw bestellen”. In het winkelmandje kun je de bestelling aanpassen.


Laat ons je bestelling onthouden voor de volgende keer! Volg de volgende stappen om je bestelling op te slaan:
1. Zet alle producten die je wilt bestellen in het winkelmandje
2. Klikt op "opslaan als bestellijst"
3. Geef je lijst een naam en sla dit op
4. Je lijst is opgeslagen en terug te vinden onder "mijn account".
5. Bij een volgende bestelling zoek je de lijst op onder "mijn account"
6. Selecteer je bestellijst en plaats deze in je winkelmandje
7. Pas hoeveelheden aan, voeg producten toe of verwijder deze
8. Rond je bestelling af.
Bestellingen die voor 11.30 uur geplaatst zijn worden met PostNL binnen 2 werkdagen bij geleverd. Ontvangen wij de bestelling na 11.30 uur, dan wordt de bestelling binnen 3 werkdagen geleverd.

Leveren wij de producten met onze eigen vrachtwagen, dan hebben wij een vaste afleverdag bij jou in de regio.
Onze vrachtwagen levert op vaste dagen door heel Nederland. Zie onderstaand overzicht wanneer wij bij jou in de buurt zijn.

LeverdagRegioMinimale besteldag
MaandagNoord-Oost NederlandVoor  woensdag besteld is volgende maandag in huis
DinsdagDordrecht, Den Haag, Leiden, GorinchemVoor donderdag besteld is volgende dinsdag in huis
WoensdagLimburg - Oost-BrabantVoor vrijdag besteld is volgende woensdag in huis
DonderdagNoord-West Nederland, Utrecht, WageningenVoor maandag besteld is volgende donderdag in huis
VrijdagRotterdam, Breda, ZeelandVoor dinsdag besteld is volgende vrijdag in huis
Toch iets vergeten of verkeerd besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice via 078 - 654 4533. Wij kunnen je bestelling dan nog aanpassen.
Is je bestelling geleverd, maar zijn er producten beschadigd of is de bestelling niet compleet. Neem dan contact op met onze klantenservice via 078 - 654 4533. Wij zoeken graag met jou naar een passende oplossing.
Indien er producten zijn geleverd die je niet hebt besteld of die niet aan de voorwaarden voldoen, heeft Pelican Rouge Coffee Solutions B.V. de keuze de desbetreffende producten tegen retournering te vervangen door nieuwe producten, te repareren (indien van toepassing) of de factuurwaarde van het product te crediteren. Het retourmelden van producten kan tot 3 maanden na ontvangst van de producten. Voor het retouren van producten neem je contact op met onze klantenservice (078 - 654 4533). Tussen levering en retourname heb je de plicht om zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Pelican Rouge draagt zorg voor de retournering van de producten.
Pelican Rouge bied je de mogelijkheid om webshop-bestellingen met betaling op rekening te plaatsen. Je ontvangt dan 1 werkdag na levering van je bestellingen de bijbehorende factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen vanaf de factuurdatum.
Selecta Nederland heeft geen particuliere webshop.
Vanaf 21 november 2019 zal € 10,- verzendkosten in rekening gebracht worden op bestellingen met een waarde kleiner dan € 100,- (excl. btw). Bestellingen groter dan € 100,- (excl. btw) blijven gratis bij jou geleverd.

Op eventuele nalevering van producten zullen geen verzendkosten worden berekend. Zijn er (contractuele) afspraken gemaakt om geen verzendkosten te rekenen, dan verandert er voor jou niets.
Onlangs hebben we zijn er artikelnummers van producten gewijzigd en zijn er producten uit het assortiment gegaan en vervangen door een nieuw product. Zie hieronder wat er is gewijzigd en wat de nieuwe producten en artikelnummers zijn.

Korting op de producten wordt berekend zodra het product in het winkelmandje staat. Plaats dus eerst het product in het winkelmandje om te zien hoeveel korting je krijgt.
Aan het laden
Aan het laden